úterý 15. dubna 2014

Objednáno, doručeno, rozbaleno aneb první dojmy!

Přeji krásný den milé čtenářky,

tento měsíc jsem se rozhodla udělat relativně větší nákup v internetovém obchodě www.krasa.cz. Nejdříve jsem byla pevně přesvědčena, že do košíku vložím jen produkty, které opravdu potřebuji. Mělo to být tedy odličovací mléko, které by bylo vhodné i na oční okolí, pleťový peeling, čistící gel na obličej a noční krém. Ze čtyř produktů se ale nakonec stalo produktů jedenáct a opravdu to není tím, že bych měla peněz vyloženě na rozhazování.
 Jestli jste už některá z Vás někdy nakupovala v tomto obchodě, moc dobře víte, že tam lze velice výhodně nakoupit a většinou můžete získat i relativně velké množství dárků, které Vám zaručeně udělají radost. Nakonec jsem tedy téměř ke každému zakoupenému produktu dostala dárek navíc a to už jsme na počtu 9 výrobků. Když už jsem věděla, že z toho už stejně malý nákup neudělám, přihodila jsem ještě produkt od značky, kterou jsem si přála dlouhou dobu vyzkoušet a k té mi samozřejmě přibyl také jeden dárek, tudíž jsme na konečném počtu 11 produktů.
Tímto bych samozřejmě opět ráda doporučila již zmiňovaný e-shop, na kterém si vyberete z velkého množství značek a druhů výrobků a také pravděpodobně obchod vítězně opustíte s nějakým tím dárkem navíc. Jediné, co mi vadí, je doprava, za kterou sám eshop nemůže, ale Česká pošta vždy zaručeně ví, jak mě vytočit. Na druhou stranu zlatá Česká pošta a možnost nákupu na dobírku že jo. :-)

Samotný balíček mi došel do dvou pracovních dnů v naprostém pořádku a to je hlavní.


(Hezká maličkost - slevový kupón na příští nákup)

(Vše je řádně zabaleno, aby nedošlo k poškození objednaných produktů)

V krabici také vždy najdete katalog, který je velmi pěkně udělaný a občas také slevové kupóny. Speciálně tento kupón mi udělal velkou radost, protože značku Toni&Guy mám v oblibě a v budoucnu určitě přibude recenze na jejich vynikající kondicionér.


Ke každému nákupu zároveň dostanete malý lepící bloček a vzoreček, který si předem vyberete.



K jednotlivým produktům budu dnes psát jen první dojmy a plnohodnotné recenze přijdou samozřejmě až časem.

Nivea - Zklidňující čistící pleťové mléko pro suchou a citlivou pleť Aqua Effect

Toto je jeden z produktů, které jsem měla v plánu koupit už od samého začátku. Mléko je umístěno v praktickém plastovém obalu, což není sice žádná hitparáda, ale funkční to je, tudíž žádné zklamání. Na obalu se výrobce zmínil, že se jedná o novinku, což opravdu nemohu ani vyvrátit, ani potvrdit, protože Niveu normálně nijak nezkoumám. Mléka je v balení 200 ml, velmi příjemně voní a jeho konzistence se od jiných pleťový mlék nijak markantně neliší. Zakoupila jsem ho za 83,-Kč.

Nivea - Oční odličovač extra voděodolného make-upu

Tento produkt jsem už neměla v plánu pořídit, ale co se stalo, stalo se a tento odličovač se mi rozhodně doma neztratí. Produkt je opět umístěn v praktickém plastovém obalu a jak lze vidět na obrázku, má dvoufázové složení, tudíž by měl z očí odstranit absolutně všechno. Přijde mi, že parfemovaný není vůbec a v balení se ho nachází 125 ml. Zakoupila jsem ho za 130,- Kč.

Nivea- Krémový sprchový gel Coconut Sensation (DÁREK)

Sprchový gel je také umístěn v plastovém obalu a uvnitř se ho nachází 250 ml. Jeho parfemace mi kupodivu připomíná kokos jen vzdáleně, ale přesto je to velmi příjemná vůně. Cena tohoto produktu pro mě byla 0,-Kč.


Olay - Essential Moisture (Double Action Nourishing & Regenerating Night Cream) 

S produkty od značky Olay jsem nikdy neměla žádný problém, ba naopak, vždy mé pleti opravdu prospívaly. Jediné, co mi na produktech vadilo, byla opravdu zvláštní parfemace, která není úplně lehce přehlédnutelná. Tento krém jsem tedy volila s vědomím, že bude pravděpodobně opět zvláštně parfemovaný a udělala jsem dobře. Kdybych totiž od tohoto produktu očekávala parfemaci příjemnou, šlápla bych opravdu vedle. Vůně tohoto krému je totiž opět velmi zvláštní! Podle mě to mělo být něco mezi krémovou a lehkou vůní, která se ale opravdu nepovedla. Krém je umístěn v rádoby skleněném obale, který je už o poznání lepší. Do budoucna budu tedy doufat, že firma změní parfemaci jejich produktů a ty nebudou zkrátka jen výborné z hlediska kvality, ale také vůně. Krému je v kelímku 50 ml a zakoupila jsem ho za 149,- Kč.

Olay - Omlazující denní hydratační krém SPF 15 7 v 1 Total Effects (DÁREK) - vzoreček 

No zkrátka a prostě další produkt od Olay, který smrdí jako krém na boty, ale jinak je velice kvalitní. Co k tomu více říct? Jsem ráda, že vzoreček je opravdu relativně velký a je umístěný v dobrém obalu. Tento krém už budu používat po druhé, tak vím, do čeho se pouštím. Vzoreček je velký 15 ml a nelze ho nikde koupit.


Natura Siberica - Něžný peeling na obličej (Gentle Face Peeling)

Pro mě absolutně neznámá značka, která vypadá velice zajímavě. Nemyslíte? Má hezký obal, je určená pro suchou pleť, příjemně voní, je Bio a bůh ví, co ještě. To, co mě ale dovedlo k myšlence, že výrobce je muž, je samotné otevírání produktu, které opravdu není praktické. V tubě se nachází 150 ml peelingu a zakoupila jsem ho za 149,- Kč.

Bourjois - Odličovací gel (Fresh Cleansing Gel)

Tento produkt jsem si pořídila již po druhé v řadě, tudíž je jasné, že mi vyhovuje. Kdybych ho ale měla hodnotit, jako bych ho v životě neviděla, řekla bych, že má obyčejný plastový obal, ale opravdu nádhernou svěží vůni. Na rozdíl od předchozího produktu má zároveň více logické otevírání, což oceňuji. V tubě se nachází opět 150 ml výrobku a zakoupila jsem ho za krásných 99,- Kč.


(Omlouvám se za kvalitu fotky, ale přijde Vám toto praktické?)

Garnier - Oční roll-on pro bleskově bezchybný vzhled (BB Cream Miracle Skin Perfector Eye Roll-On)

Tento produkt jsem si pořídila pro takové ty dny, kdy na sebe nechci plácat ani trochu make-upu, ale mé oči zkrátka potřebují trochu pomoct. Korektor, který vlastním se pro tuto situaci absolutně nehodí, protože je moc těžký a proto jsem si pořídila tento, který je přesným opakem. Nechápu, proč je takové nic, umístěno v takhle velké krabičce, ale tak budiž, lidé přece nakupují očima. Samotná tuba je velmi neprakticky udělaná a produktu se v ní nachází pouhých 7 ml, což mi za cenu 199,- Kč přijde relativně hodně, ale tak čert to vem, pokud to tedy opravdu nebude dělat zázraky, jak to slibuje, příště si to hold už nepořídím.

Garnier - Micelární voda (Solution Micellaire) (DÁREK)

Z tohoto dárku jsem nadšená snad nejvíce. Nikdy předtím jsem micelární vodu nezkoušela, takže jsem na tento typ odličování velice zvědavá. Doufám, že opravdu bude tak dobrá, jak většina lidí tvrdí. Voda se nachází ve velmi pěkném plastovém obalu a parfémovaná je jemně až téměř vůbec. Vody je 400 ml a cena tohoto produktu pro mě byla 0,- Kč. 




A nakonec značka, kterou jsem si přála vyzkoušet. 

Lavera - čistící pleťový peeling (Ginkgo & Jojoba Pearls)

Peelingu se v plastové v tubě nachází za tolik peněz opravdu malé množství, proto doufám, že Lavera bude opravdu tak skvělá, jak se o ní říká. Parfemace mě nijak neurazila, ale ani nenadchla. Výrobku se v tubě nachází pouhých 50 ml a zakoupila jsem ho za 166,- Kč.

Lavera - Čisticí pleťová voda pro mastnou a smíšenou pleť (Ginkgo & Organic Grape) (DÁREK)

Jelikož je tato voda určená pro mastnou a smíšenou pleť, budu ji používat až v létě a to jenom na T-zónu. Opět je vody malé množství a parfemace je stejná jako u peelingu. Výrobku se v plastové lahvičce nachází 125 ml a cena tohoto produktu pro mě byla 0,- Kč.



Vlastníte některý z těchto produktů? Jste s ním spokojeny? 

Mějte se krásně, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat