pátek 4. července 2014

Když se načančám.

Po dlooouhé době tu mám pár produktů, o kterých si myslím,že by bylo dobré říct pár slov. Je to převážně dekorativní kosmetika, kterou používám když se chystám někam "vyrazit" . Jelikož si myslím,že recenze jako taková by byla na každý produkt dost krátká, jsem se rozhodla, že je spojím do jedné.


Make-up Stay all day 16h - Essence

Jako první tu mám make-up, který jsem si koupila asi před měsícem. Můj velký problém je, že mám světlou pleť s olivovo-béžovým podtónem, na kterou u nás bohužel drogerie dost zapomínají, protože narazit na světlý make-up, který není s růžovým podtónem, je skoro zázrak.


Make-up mám v odstínu 20 soft nude. Je pravda, že by mohl být ještě o něco světlejší, ale i tak jsem šťastná, že jsem našla make-up, který aspoň něják odpovídá mojí pleti. 
Na pleti: Nevím jestli je to tím,že jsem tak zvyklá na BB krémy nebo je to jedinečná vlastnost tohoto make-up, ale neuvěřitelně rychle se vsákne do pleti ( což není úplně vhodné pro starší ,nebo aknózní pleť- zvýrazní vrásky a nedokonalosti jako jsou rozšířené póry), a tak musíte hoodně rychle roztírat, aby jste na sobě pak neměly 10 vrstev. Tedy, roztírat se moc nedá. Výhoda je ovšem v tom, že díky tomu se nikde neotírá a déle vydrží a pleť je po něm krásně hebká.
Krytí: Lehké až střední
Vůně: Trochu mi připomíná opalovací krém, je lehká a nasládlá.

Cena: do 100,- Kč



Transparentní pudr All about matt! - Essence

Transparentní pudry teď zažívají velký vzestup. Hodně se o nich mluvilo, a tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším. Původně jsem si myslela, že si koupím transparentní pudr od Dermacol, ale jelikož jsem se bála, jak to dopadne a cena byla vysoká, sáhla jsem po pudru od Essence. A nemůžu si stěžovat.
Pokud jste se ještě s pojmem transparentní pudr ještě nesetkali, je to v podstatě bílý pudr,který na pleti zprůhlední a tím se přizpůsobí barvě vaší pleti nebo make-upu.

Pudr poměrně práší,ale svůj účel plní. Obrovská výhoda je, že na pleti nedělá "mapy", takže nemusíte mít 10 různých pudrů pokud máte více make-upů. Také make-up hezky fixuje a mnohem déle vydrží. Takže do s sebou do kabelky na úpravu ideální!





Cena: do 100,- Kč

Eye liner stylo - Oriflame

K tomuto produktu jen velmi krátce. Co na očních linkách ve fixu miluji, je ta jednoduchost nanášení. I takový tupec jako já při troše snahy zvlásne udělat pěknou,rovnou oční linku.Bohužel  velké mínus je, že linky nejsou opravdu černé a lehce se setřou. Proto já fix používám pro překreslení linky, kterou následně obtáhnu klasickými tekutými linkami s hrotem, aby byla černější a déle vydržela.




Micelární voda - Garnier

A úplně na závěr něco, čím všechnu tu parádu šetrně smyjeme. Já měla vždy velký problém s odličovadly na oči. Ať jsem si koupila sebešetrnější, vždycky mě neuvěřitelně pálili oči. Až pak přišly reklami na micelární vody a já si říkala, že by si moje pleť možná zasloužila něco jiného než jen mýdlo.
A můžu říct, že jsem spokojená. Odlíčí poměrně dobře a hlavně NEPÁLÍ DO OČÍ a za to jsem moc vděčná! Takže pokud máte citlivou pleť a sháníte něco na odlíčení, micelární voda je jedna z dobrých možností :-) .



Cena: Kolem 200,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat