neděle 13. dubna 2014

L'oréal: Elseve hedvábný olej na vlasy


Jelikož často dávám svým vlasům zabrat odbarvováním a zpětným barvením na tmavou, potřebuji hodně věcí, které moje vlasy udrží pohromadě. Jednou z neodmyslitelných částí mé vlasové výbavy jsou oleje, které mi pomáhají vlasy vyživovat a předstírat,že zas tak zničené vlastně nejsou. Vždy když se objevila na trhu nějáká novinka nutně jsem jí potřebovala,protože co kdyby nááhodou byla lepší než ta,co mám zrovna doma. Stejně to bylo i s tímto olejem řady Elseve. 



Tento olej se hodí spíše pro vlasy které nejsou příliš poničené. Jsou bez lesku, případně mají roztřepené konečky. V případě že máte vlasy vysušené melírováním vás sice tento olej úplně nezklame, ale ani příliš nenadchne. Vlasy celkem uhladí a dodá jim lesk a příjemnou vůni, příliš je nezatěžuje, což se zase výborně hodí pro ne příliš poškozené vlasy, u kterých nepotřebujete "zalepit" roztřepené a suché konečky vlasů spálené peroxidem. Já osobně olej používám na suché vlasy jako finální péči a hydrataci. Můžete ho ale používat i do mokrých vlasů před foukáním, pokud vlasy necháte uschnout samovolně může vám olej vlasy zmastit, ale záleží i na množství, které do vlasů vetřete. Samozřejmě se používá pouze do délek, aby se zabránilo tomu, že večer budete mít vlasy zase úplně mastné. Dá se používat i před mytím jako zábal pro vyživení a ochranu. Já osobně tedy dávám přednost keratinovým maskám nebo rostlinným olejům, jako je kokosový nebo olivový olej. Ale jak jsem již zmínila, záleží na to jaký typ vlasů máte. Tento olej bych hodnotila jako průměrný, vhodný pro ty, kteří chtějí svým vlasům dodat lesk,vůni a výživu, ale neočekávají, že vlasy bude regenerovat. Je to spíš taková prevence před vysušováním vlasů, která je pro vlasy vždy dobrá. :-) Jako plus beru hustotu oleje, která se dávkuje pumpičkou, osobně těmto druhům olejů dávám přednost před oleji "ve spreji",jejich aplikace mi přijde příjemnější a taky přehlednější :-D .Oleje je i poměrně velké množství,které dlouho vydrží.


Cena kolem 179,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat