pátek 9. května 2014

Líčení s Essence Quattro Eyeshadow - To Die For

Přeji krásný den milé čtenářky,

nedávno jsem si pořídila toto quattro od Essence, které jsem původně chtěla používat jen do té doby, dokud si nepořídím nějakou dražší, kvalitní a hlavně nude paletku. Každopádně z finančních důvodu budu muset tento měsíc ještě počkat, což mi konec konců vůbec nevadí, protože jsem si tyto čtyři stíny absolutně zamilovala! Ano, nejsou to ty nejvíce pigmentované a máslovité stíny na světě, ale mně se s nimi beztak pracuje velmi dobře a s výsledkem jsem vždy spokojena.

S líčením jsem začala jako vždy. Vyčistila jsem si důkladně pleť, na kterou jsem nanesla makeup, pudr, bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Poté jsem na celé pohyblivé víčko nanesla růžový stín a do ohybu matnou hnědou barvu a také trochu barvy lesklé/bronzové. Do koutku oka jsem nanesla barvu bílou a na horní víčko jsem použila tekuté linky a poté jsem také černou tužkou orámovala oko. Při čekání, než zaschnou tekuté linky jsem si upravila obočí. Řasy jsem natočila kleštičkami a nakonec jsem použila řasenku.






Jaký je Váš názor? Vlastníte tuto paletku? Jste s ní spokojeny?

Mějte se krásně, S.

2 komentáře:

  1. Pěkné :))) Taky mám takovou paletku od essence akorát s fialkovými stíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka má opravdu krásné odstíny a celé líčení s ní vypadá strašně hezky :)

    OdpovědětVymazat