čtvrtek 1. května 2014

New in - Dermacol, Essence, Miss Sporty, Balea..

Přeji krásný den milé čtenářky!

Včera jsem měla hrozný den, škola, zubař, autoškola, no prostě nic nebylo podle mých představ. Proto jsem si řekla, že si něco málo koupím, abych si udělala radost. Obešla jsem všechny drogerie a domu jsem dorazila šťastná.

První věc, kterou jsem si pořídila, je makeup od Dermacolu - Pure Gold. Koupila jsem si ho především kvůli tomu, že jsem na něj slyšela samou chválu a každý makeup, který od Dermacolu vlastním, mi vždy velice dobře seděl. Doslechla jsem se, že ho stahují z prodeje a to mě naštve, zda-li mi bude opravdu dobře sedět, ale tak co se dá dělat.
Makeup je umístěn ve skleněné lahvičce a celé provedení je pěkné, parfemace je příjemná, ale věřím, že se najdou lidi, kterým tato vůně bude vadit. Velmi příjemně se roztírá a myslím si, že jeho podtón je lehce do růžova.  Makeup z lahvičky dostanete pomocí pumpičky, která optimálně dávkuje. Jedinou chybu, kterou na něm vidím je to, že by mohl být ještě o malinko světlejší. Pure Gold jsem zakoupila v Tetě za 99,- Kč.







Další radost mi udělala řasenka od Umy - Wow Mascara. Už když jsem na ní asi před půl rokem koukala poprvé, líbila se mi, ale tehdy jsem řasenek měla dost a tak jsem si ji nekoupila. Jelikož teď mi doma všechny řasenky pomalu, ale jistě vysychají, mohla jsem si konečně pořídit tuhle krásku. Nevím jak, ale věděla jsem přesně, že mi bude sedět. Řasenky je ve žlutozeleném plastovém obalu 7ml a se slevou 33%, která teď v Tetě na výrobky značky Uma probíhá, jsem za ní platila asi 60,- Kč.
O této řasence bude jistě ještě plnohodnotná recenze, protože za to stojí!





Jako další jsem si pořídila bronzer pro bledule od Essence - Sun Club - blondes. Potřebovala jsem si koupit nový a světlejší, než byl ten můj předchozí. Původně jsem chtěla bez lesku, ale nakonec jsem si pořídila tento, který se leskne poměrně hodně. Krásně voní po skořici, či vanilce a balení je méně kvalitní, ale u Essence už to tak bývá. Doma jsem usoudila, že jsem si ho pořídila možná světlý až moc, což mě samotnou udivuje. Produktu se v plastovém balení nachází 9 g a přesnou cenu si bohužel nepamatuji, ale nepřesáhlo to určitě 100,-Kč.




Dalším produktem od Essence, který jsem si pořídila, je balení očních stínů po čtyřech kusech. Essence - Quattro Eyeshadow a zakoupila jsem je v odstínech 05 / To die for, které jsou výborné pro denní, ale i noční nude líčení. Pigmentace ujde, ale docela dost práší. Když nanesete na víčko bázi pod stíny, vydrží Vám skoro celý den, bez báze už ale nedají ani pár hodin. Stejně jako u předchozího produktu si nepamatuji přesnou cenu, ale myslím si, že stál okolo 70 - 80,- Kč.





Už relativně dlouhou dobu jsem vůbec nepoužila černé tekuté linky a tak jsem si jedny také pořídila. Jedná se o tekuté linky od Miss Sporty - Studio Lash Eye Liner, které sice nejsou žádná hitparáda, protože mě občas po nich pálí oči, ale jinak drží poměrně dobře. Je dost možné, že mé oči jsou prostě jen citlivé a tak až vypotřebuji tyto, vrátím se zpět k linkám gelovým. Produktu se v balení nachází 3,5 ml a cena byla asi
 60,- Kč.






Bázi pod oční stíny jsem potřebovala a jelikož jsem o bázi od Dermacolu - Eye Shadow Base dost slyšela, chtěla jsem ji vyzkoušet na vlastní kůži. Báze je dobrá, stíny mi na víčku udržela bez problému celý den (občas k tomu i noc :-)). Balení je plastové a dávkování probíhá bez problémů. Zakoupila jsem si za 99,- Kč.




Dalším přírůstkem je šampón, který jsem rozhodně neměla v plánu koupit Ultra Doux - Regenerační s avokádem a karité. Ale když jsem si k němu čichla a zjistila, že je ve slevě, tak nebylo co řešit. Normálně si totiž šampóny z drogerie nekupuji, protože mi málokterý vyhovuje, ale kupodivu tento není tak zlý, jak jsem si myslela, že bude. Opravdu nádherně voní, ale ne nijak vtíravě. Vlasy po něm jsou příjemné, sice teda opravdu nezahojí zničené konečky, ale trochu je alespoň uhladí. Kupovala jsem ho ve slevě za 40,- Kč, takže proč ne?


Pokaždé, když jdu do Dm, tak tam jdu hlavně kvůli firmě Balea, od které si většinou pořizuji sprchové gely a tělové mléka. Tentokrát jsem chtěla vyzkoušet i něco jiného a tak jsem sáhla po dvou deodorantech a jsem velmi příjemně překvapená! Oba dva krásně voní, jsou levné, v balení je toho hodně a také dlouho vydrží! No zkrátka a prostě za 40,- Kč klobouk dolu!







Z mého poslední úlovku jsem tak lehce na vážkách. Jedná se o bezoplachový kondicionér od české značky Bio Bc. Od této značky jsem měla také denní krém a ten mi velmi vyhovoval a tak jsem se rozhodla, že tento kondicionér prostě zkusím. Výrobky této značky jsou známé tím, že obsahují Cannabis. Co mě ale překvapilo byla parfemace, která je popravdě nic moc a to mi relativně dost vadí. Co se týče kvality, tak mi produkt velmi vyhovuje, stejně jako způsob aplikace pomocí rozprašovače. Kondicionér jsem zakoupila v Bille asi za 60,- Kč.



Vlastníte nějaký z těchto produktů? Jste s ním spokojeny?
Užili jste si Čarodějnice? :)

Mějte se krásně, S.

2 komentáře:

  1. Moc krásné pozadí fotek :) Ten kondicionér mám a je vážné super a ještě za tu cenu :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Souhlasím, jediné co, tak mi hrozně rychle ubývá :-) :-(

      Vymazat