pondělí 5. května 2014

Essence Get big lashes - Volume curl mascara

Jelikož moje milovaná Miss Manga je vyprahlá jako poušť, přišel čas na koupi nové řasenky. Což je za normálních okolností velmi příjemná věc, bohužel poslední dva měsíce byly plné výdajů... Návštěva parlamentu a senátu, výstava Tima Burtona, víkend na Bike Hall Contestu, nějaký ten koncert a koupě spousty kosmetických nutností :-D .

No, a protože musím ještě navštívit kadeřnici, můj řasenkový rozpočet klesl na 100 korun. Naštěstí pro mě drogerie Teta má teď spoustu akcí, zejména na řasenky. Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla zkusit řasenku značky Essence, která mě vyšla na 58,- Kč. ! A co víc, mohu říct že poměr kvalita a cena je velmi příjemným překvapením, protože řasenka umí víc, než by se čekalo.

Řasenka slibuje velký objem, husté a natočené řasy. Kartáček je poměrně dost velký a  to by pro některé mohl být mínus,protože se příliš nehodí pro slečny,které mají oči menší (špatně se s kartáčkem dostává ke kořínkům řas), je hustý a zahnutý (hezky tak kopíruje tvar oka a to by mělo pomoct řasy natočit) Bohužel těžko říct, jak je to s tím natočením, protože já mám řasy poměrně natočené od přírody a tyto řasenky si vybírám právě proto.
Každopádně řasy jsou krásně prodloužené, nejsou slepené a nedělají se na nich žmolky. Řasenka se ani nedrolí, jak bych u levnějších řasenek očekávala. Na druhou stranu slibovaný objem a super husté řasy jsem nezaznamenala. Ale pokud jste zrovna na mizině jako já nebo se vám prostě jenom nechce utrácet za řasenku, je tohle dobrá volba. :-) Bohužel,ale nemusí vyhovovat každému,takže pokud máte menší oči doporučuji spíše použít kleštičky a  řasenku s úzkým,umělým kartáčkem,který vám řasy krásně prodlouží.(Řasenku s náplní o větší viskozitě,která udrží řasy ohnuté po použití kleštiček)










Cena: Kolem 70,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat