pondělí 14. dubna 2014

Krémová odličovací metoda

AVON - Planet Spa - Blissfully Nourishing with Ginger


Přeji krásný den milé čtenářky,

dnes bych Vám ráda ukázala odličovací metodu, která byla i pro mě do nedávna absolutně neznámá. Jedná se o metodu olejového/krémového typu, která je velice jednoduchá a pokud byste rády vyzkoušely něco nového v odličování, tohle je to pravé pro Vás.

Výrobek, který k tomuto odličování budu používat, se ke mě dostal úplnou náhodou a ze začátku jsem se k němu stavěla opravdu skepticky. Původně to měl být totiž jen úplně obyčejný krém s vůní bambuckého másla, která mě opravdu dostala. Proto, když jsem otevřela narozeninový dárek od mého přítele a v tom našla tento poklad, jsem byla štěstím bez sebe. Po odšroubování víčka jsem však zjistila, že se v "obyčejném" krému nachází jakési černé kousky něčeho neznámého a to mě donutilo k prostudování zadní části kelímku. Na zadní straně jsem se dočetla, že tento krém renovovali do tohoto lepšího, který je určený pro odličování. No jo, voní sice stejně, ale co já vím, jak se s takovou novinkou zachází? Ano, mohla jsem postupovat podle návodu, ale pro jistotu jsem ještě sedla k internetu, pročetla pár recenzí, návodů a to vše jsem potom upravila k obrazu svému. Zaujalo mě ale to, že tento způsob odličování není nijak moc profláknutý, ba naopak jsem pár recenzí našla jen u málo zahraničních blogerek a v Česku se o této metodě skoro ani neví. Chci Vám tedy ukázat, jak tento produkt používám já.

(AVON Vyživující krém na obličej s bambuckým máslem a výtažky ze zázvoru Planet Spa - odkaz)





(obyčejná žínka, která se namočí to teplé vody a následně se použije k setření krému)

Samotné odličování je už velmi snadné. Na nalíčenou pleť rozmístíme potřebné množství krému a ten se následně krouživými pohyby snažíme vmasírovat do pleti. Kousky zázvoru nám v tomto krému poslouží jako jemný peeling. To je také důvod, proč bychom se měly vyhnout očím, ty by nám za takovou masáž opravdu vděčné nebyly. Nějakou chvíli naši pleť masírujeme a když už jsme se svojí prací spokojeny, setřeme krém žínkou, kterou namočíme to teplé až horké vody, samozřejmě se ale nesmíme opařit! To by naší pleti určitě neprospělo! Místo žínky můžeme také použít ubrousky nebo mušelínový ubrousek/ručník, který se mi ale zatím nepodařilo nikde sehnat. Nakonec jen odlíčíme oči produktem, který je na tuto část obličeje určený a  pleť ošetříme krémem, který normálně používáme.
Pleť je po odlíčení jemná, vláčná a vyživená, což jistě potěší slečny se sušším typem pleti.

(Omlouvám se za špatné osvětlení a případné pohoršení z mého odlíčeného obličeje :-D)

Mějte se krásně, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat