úterý 15. dubna 2014

Kvalita nerovná se vysoká cena!

Kvalita něco stojí. Věta, kterou slyšel už každý, jenže taky každý z nás jistě někdy koupil kosmetiku za nekřesťanské peníze, která nakonec úplně neodpovídala našim představám. Proto jsem se rozhodla ukázat vám pár příkladů "drogérkové" kosmetiky, která naopak vaše očekávání předčí! Teď co vlastně "drogérkovou" kosmetikou myslím. Jsou to produkty vyrobené primárně pro určitý řetězec drogerií, například Balea pro DM drogerie. Tyto produkty většinou bývají za velmi nízkou cenu, což nás může odradit, protože předpokládáme, že nebude fungovat. Takže jsem se rozhodla, že vaše obavy z levné kosmetiky odstraním!


Balea kondicionér na suché vlasy s roztřepenými konečky

Jako první jsem si vybrala kondicionér od Baley s mangem a aloe vera na roztřepené konečky a suché vlasy, který je k dostání v řetězcích DM. Už nějakou dobu používám šampon k tomuto kondicionéru, kterému jsem ovšem moc velký význam nepřikládala, protože si myslím, že mnohem více záleží na péči, kterou vlasům dáte po omytí šampónem. Jelikož mi došla maska na vlasy, kterou používám jako kondicionér, rozhodla jsem si koupit kondicionér k šamponu který mám doma. Hlavně vzhledem k tomu, že stojí 34,90,- a já potřebovala něco, co mi pomůže s rozčesáváním vlasů než dorazí nová maska. A byla jsem velmi mile překvapena. Jako první plus beru, že kondicionér (ani šampon) neobsahuje silikony, takže vlasy zbytečně nezatěžuje nebo nezpůsobuje svědění hlavy. Už dříve jsem vyzkoušela šampon a kondicionér bez silikonů od Syoss, který měl ale podivně umělou konzistenci. Proto jsem v tomto případě očekávala něco podobného, ale opak byl pravdou! Kondicionér má krémovou konzistenci a vlasy jsou při mytí jemné a skvěle se rozčesávají. A nejen to, po vysušení byly vlasy uhlazené a lesklé tak,že ani nebyla potřeba použit olej.



Cena: 34,90,- Kč

Synergen denní mycí peelingový gel

Jako druhý produkt jsem se vybrala peelingový gel pro citlivou pleť od Synergen, která je dostupná v drogeriích Rossmann. Na tento mycí gel jsem narazila při hledání peelingu, který moje pleť snese. Používá se ráno a večer a myslím, že odvádí dobrou práci. Zrníčka jsou velmi jemná, proto se hodí pro každodenní používání. Pleť je po aplikaci krásně hebká, rozzářená, není vysušená ani výrazně začervenalá a lépe se do ní vstřebává krém (já osobně ještě před nanesením krému používám pleťovou vodu, večer používám pouze mycí gel bez krému nebo pleťové vody). Gel obsahuje výtažky z malin, mučenky a mentolu, který příjemně chladí, jeho vůně je proto trochu zvláštní, často jsem četla, že lidem připadá chemická. Dle mého názoru podivnou vůni způsobuje mučenka, ke které jsem sice nikdy nepřivoněla, ale myslím, že tak podivnou vůni maliny by nikdo neudělal. :-D







Cena: 39,90 ,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat