čtvrtek 24. dubna 2014

Jak se líčím, když jsem nemocná?

Přeji krásný den milé čtenářky,

určitě jste každá z Vás byla někdy nemocná a dobře víte, že když už Vás nemoc přepadne, opravdu nemáte žádnou chuť se líčit. Jakmile je Vám ale lépe, musíte buď do školy nebo do práce a tam už by se hodilo vypadat trochu jako člověk. Pro tuto situaci to nechce žádnou složitost, proto líčení vždy věnuji, co nejméně času a zamaskuji jen to nejhorší.

Já osobně jsem pleť nejdříve odlíčila a namazala pleťovým krémem od Biodermy, který jsem nechala vstřebat. Nepoužila jsem žádný makeup, protože furt smrkám a tak by to bylo zbytečné. Použila jsem alespoň oční roll-on od Garnieru, kterým jsem zamaskovala kruhy pod očima. Pleť jsem po té přepudrovala pudrem od Rimmelu-Stay Matte a lehce jsem si dokreslila obočí pomocí štětečku od Real Techniques a stínu od Alverde, který mám velice ráda. Na rty jsem použila balzám od Dermacolu, aby mě rty tolik nepálily a nakonec jsem na řasy nanesla jednu vrstvu řasenky. Uznávám, že to stále není žádná extra výhra, ale ve škole přeci nejsme na okrasu. :-)




Jak se líčíte, když jste nemocné? Vlastníte některý z těchto produktů? Jste s ním spokojené?

Mějte se krásně, S.

1 komentář: