neděle 13. dubna 2014

Pleťový krém Oriflame pure nature s výtažky z arniky a aloe vera

Nezbytnou částí péče o pokožku jsou nepochybné pleťové krémy, které zajišťují hydrataci a také určitou ochranu před vnějším prostředím. Určitě by jsme proto sílu krémů neměli podceňovat. Znám spoustu lidí, kteří mají problematickou, mastnou pleť a proto si myslí, že používat "mastný" krém je přece nesmysl. Není to tak docela pravda, krémů je velké množství a pokud budete používat krém vhodný na váš typ pleti nikdy neuděláte chybu. Zejména u mastnějších typů pleti mají lidé tendenci ji hodně vysušovat, pokud ale na závěr nenanesete krém pokožka tak může začít produkovat ještě více mazu ve snaze pokožku ochránit. Proto se nemusíte krémů bát, protože není krém jako krém! Krémy pro mastnou pleť jsou řekněme "plné vody" , jsou lehké a rychle se vstřebají, naopak krémy pro suchou pleť bývají hustější a na pokožce zanechávají mastný film, který zabraňuje vysušování. Já osobně mám pleť citlivou, a tak mívám problémy s tím,že se mi po aplikaci některých krémů nebo peelingů tvoří pupínky. Jelikož moje milá maminka je členkou Oriflame, dostáváme pravidelně katalogy, které samozřejmě není možné neprozkoumávat. Jednou jsem vybírala pleťový krém a zaujal mě nápis: Zklidňující denní a noční  hydratační krém s bio výtažky z aloe vera a arniky vhodný pro všechny typy pleti , zejména citlivou. A jak už to tak bývá, neodolala jsem a krém si objednala za příjemnou cenu 79,- Kč.



A myslím, že jsem neudělala chybu. Krém má jemnou sladkou vůni, je lehounce nazelenalý, není tuhý a snadno se roztírá. Na pokožce nezanechává mastný film, ale vstřebává se pomaleji, takže můžete mít pocit ulepenosti při dotyku s pokožkou. Záleží na množství, které na pokožku nanesete. Výhodou tohoto krému je, že ho můžete používat jak přes den, tak i na noc. Já osobně ho, ale používám jen přes den. Pokožku zklidňuje a působí proti začervenání. Obsah balení je 75 ml. 

Cena: Kolem 160 ,- Kč,často v akcích kolem 79,- Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat