úterý 29. dubna 2014

Peelingová péče o pleť

Dnes bych vám ráda představila dva produkty značky Oriflame, které mi nedávno po dlouhé době konečně dorazily domů, měla jsem možnost je vyzkoušet a myslím, že by se i vám mohly líbit.



Vyhlazující peeling na obličej Swedish Spa (s mořskými řasami)

Jako první tu mám peeling, který slibuje následovné :
Odhalí krásu vaší pleti. Obsahuje abrazivní částečky, antioxidační malachit, vitaminy a zjemňující komplex Hydracare+.

Což mě osobně teda moc o peelingu nepovědělo,každopádně nebylo zde napsané pro jakou pleť je peeling určen, a proto jsem to, i s mojí citlivou pletí, riskla a objednala ho a naštěstí jeho použití proběhlo bez problémů. Peeling (jako každý jiný) nanášíme na mokrou pleť, krouživými pohyby masírujeme, opláchneme teplou vodou a ( jak i zde zmiňují v použití na druhé straně obalu ) aplikujeme pleťovou masku. 




Jak můžete vidět na fotografiích peeling má krémovou konzistenci a nazelenalou barvu. Co mi u většiny peelingů nevyhovovalo byla "hustota",málo abrazivních částic jako například u peelingů značky Garnier, které jsem vyzkoušela, ale bohužel moji pleť vysušovali a objevovali se mi pupínky. U tohoto peelingu si ale opravu na malý počet abrazivních částice stěžovat nemůžete, a takové to, že když chceme aby někde líp vyčistil tak přitlačíme, určitě nepoužijete, protože by jste si nejspíš do obličeje vydřeli díru. :-D Což je výhoda i proto, že ho stačí menší množství a tím pádem déle vydrží. Těžko říct k čemu bych přirovnala vůni peelingu, ale pokud jste už někdy měli nějaký výrobek s mořskými řasami nebo výtažky z mrtvého moře ,většinou je to velmi podobné, je také poměrně výrazná a někomu by mohla vadit, já ovšem u kosmetiky ( pokud nejde o produkty u kterých je vůně jednou z hlavních faktorů) vůni příliš nehodnotím. Peeling přece nakonec stejně omyjete a vůně nebude cítit.
Změnu pocítíte hned po prvním použití, pleť je krásně hebká, čistější a osvěžená. Jediné co tedy nechápu je proč v katalogu píšou, že obsahuje nějaký výtažek z mořských řas, kdy na obalu ani na internetu o tom není vůbec nic psáno.Tento peeling bych ráda doporučila všem, protože je opravdu skvělý a pozitivní recenze na něj píšou jak lidi s problematikou pletí tak naopak i lidé, kteří mají pleť suchou nebo citlivou jako jsem já.

a jelikož po použití peelingu se musí použít maska přichází na řadu...

Zklidňující pleťová maska Optimals Nutri Calm

Tato maska slibuje: ¨
Zklidňuje a hydratuje suchou, napjatou pleť náchylnou k tvorbě červených skvrn. Komplex Optimals pomáhá ulevit pleti a zjemnit ji, zatímco výtažek z černého rybízu vyživuje a komplex Revitacalm posiluje a chrání.

A to myslím i splní, protože i po použití peelingu zmizí začervenání pleti a příjemně jí hydratuje.
Co mě osobně na masce překvapilo je způsob použití, nevím jak u vás, ale já si pod maskou na obličej představím většinou bílou látku, kterou nanesete na obličej v tenké vrstvě, necháte působit několik minut a poté opláchnete vodou. Jenže tato maska je na tom úplně jinak. Je to spíše takový mastnější bílý.krém,který na pleti po rozetření není vidět. Tuto masku následovně necháte působit 10 minut a poté pouze setřete vatovým tampónkem přebytek, který se nevstřebal do pokožky. Vůně je jemná a sladká, přirovnala bych jí k růžím.




Cena : Peeling 199 ,- Kč
           Maska 179 ,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat