neděle 4. května 2014

Líčení s paletkou od NYC - How I Met You

Přeji krásnou neděli milé čtenářky,

jelikož málo kdy nosím na očích jiné barvy, než jsou hnědé a růžové, tak jsem dnes chtěla udělat výjimku a sáhla jsem po modré. Proti modré absolutně nic nemám, jen se v ní necítím tak dobře, ale nejspíš to bude jen o zvyku.

K dnešnímu líčení jsem použila paletku od značky NYC - How I Met You, kterou lze za směšné peníze zakoupit v drogerii Rossmann. Netvrdím, že to co je levné, je také špatné, ale bohužel u této paletky tomu tak je. Stíny práší, nejsou nijak extra pigmentované a je tomu tak i u druhé paletky, kterou od NYC vlastním, takže to zřejmě nebude jen nedostatek jen tohoto kusu.
Na celé víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny od Dermacolu, aby mi stíny vydržely na víčku alespoň pár hodin. Poté jsem na celé víčko nanesla zastřenou stříbrnou barvu a do ohybu víčka jsem použila tmavě modrou. Když jsem ale zjistila, jak je na tom modrá s pigmentací, sáhla jsem ještě po barvě černé, která není o moc lepší. Do vnitřního koutku jsem nakonec použila nejsvětlejší barvu. Řasy jsem se snažila opticky zahustit modrou tužkou od Essence, kterou jsem také nanesla na spodní víčko. Nakonec jsem použila řasenku od Umy.







(Omlouvám se z kvalitu fotky, ale pro focení očí zřejmě nemám nadání :-D)

Vlastníte nějakou paletku od NYC? Jaký na ni máte názor?

Mějte se krásně, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat