pátek 25. dubna 2014

Catrice - Ultimate Colour

Přeji krásný den milé čtenářky,

mě se dnes stala věc, kterou ještě teď nechápu, ale musím se s Vámi o ní podělit.
Začala bych tím, že bydlím v Jablonci nad Nisou, kde se v centru města nachází tři drogérie a ani v jedné z nich bohužel není Catrice. Proto, když jsem dnes procházela Rossmannem a ve výprodeji našla jejich rtěnku, byla jsem štěstím bez sebe. Sice jsem nechápala, jak se tam vzala, když stojan s touto kosmetikou stále v dané drogerii nebyl, ale rtěnka tam byla a tak jsem nad tím dál nepřemýšlela. Byla dokonce barvě, která mě hned zaujala a za opravdu vtipnou cenu. Rtěnka stála pouhých 27,- Kč, no chápete to? No samozřejmě jsem si ji koupila, protože nechat ji tam, to by byl hřích.

Obal je obyčejný černý, ale bytelný s hezkými detaily. Rtěnky je v obalu 3,8 g a pořídila jsem si ji v barvě 080 My Red Card, což je velmi krásná rudá. Velmi příjemně voní a pigmentovaná je opravdu krásně. Na rtech je velice příjemná a výdrž je přijatelná. Abych řekla pravdu, hned na první použití jsem si ji zamilovala!




Na této fotce bohužel barva nevypadá jako v reálu, ale věřte mi, že je opravdu krásná. 
Sice jsou moje rty relativně křivé a malé, ale i tak se mi rtěnka na mě samotné moc líbí.

Vlastníte rtěnku od Catrice? Jaký na ní máte názor? :-)

Mějte se krásně, S.

2 komentáře:

  1. Rtěnka je krásná! A s nákupy v Rossmannu mám podobnou zkušenost akorát se značkou Gosh, kdy jsem jejich výrobky našla taky ve výprodejovém stojanu. No nevím, jak to v tom Rossmannu mají :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to budu doufat, že v budoucnu narazím i na Gosh, protože od něj ještě nic nemám :( :-D

      Vymazat