neděle 20. dubna 2014

Parfémy značky Guess

Přeji krásný den milé čtenářky,

jako každé prázdniny ležím doma nemocná a nevím, zda si ze mě moje imunita dělá legrácky, nebo mi je to prostě souzené. Na druhou stranu mám teď přebytek volného času a to je vhodné pro napsání článku. No ne?

Hned na začátek Vám musím oznámit že, patřím do té skupiny lidí, kteří si jenom s jedním parfémem doma zkrátka nevystačí. Nejlepší je mít parfémů přiměřené množství, aby bylo vždy z čeho vybírat. Parfém si volím podle toho, zda ho chci použít na den nebo na večer, v létě nebo v zimě. V každé situaci mám totiž jiné požadavky. Zatím, co v létě a převážně přes den volím parfémy lehčí a svěží, v zimě a na večer volím přesný opak.
Jako první jsem si pořídila od značky Guess toaletní vodu, která se jmenuje Seductive Woman. Tuto vůni jsem si pořídila, protože se mi velice zalíbila u mé kamarádky a hned jsem věděla, že někdy v budoucnu si ji budu muset koupit.


Flakon je jednoduchý s hezkým detailem umístěným okolo rozprašovače, kde můžete naleznout jméno výrobku a „zlatý“ přívěšek. Překvapilo mě, že při každém otevírání musím zabrat poněkud více, než u parfémů ostatních. Poprvé mi dokonce musel pomáhat táta. Na druhou stranu, pokud tuto toaletku hodíte do kabelky, nemusíte se nijak strachovat, že by se Vám například rozlila.
Vůně je relativně silná, pronikavá, podtrhává ženskou krásu a sebevědomí a to po relativně dlouhou dobu.




               Hlava: bergamot, černý rybíz, hruška
               Srdce: květ pomerančovníku, orris, jasmín
               Základ: vanilka, kadidlo

Tato toaletka má další tři provedení. První je Seductive Sunkissed, která už není nikde bohužel k sehnání, druhá je Seductive I´m Yours, která je na trhu relativně dlouho a nijak extra mě neohromila. Za to nejnovější přírůstek Seductive Wild Summer mě zaujala velice a nejspíš mi přibude do mého wishlistu.


Cena se na internetu pohybuje už od 320,- Kč za 75 ml.


Jako druhou v řadě jsem si pořídila toaletní vodu Guess Girl, u které jsem si přečetla jen složení a objednala. Složení mi totiž prozradilo, že to bude sladká vůně, které já mám prostě ráda a tak jsem si byla jistá, že úplnou katastrofou to prostě neskončí. Když mi toaletka přišla domu a já se s ní poprvé navoněla, věděla jsem, že se stane moji oblíbenou letní a jarní vůní. Je to parfém, který ke mě prostě sedí a cítím se v něm skvěle.


Co Vás musí hned na první pohled okouzlit je flakonek, který je opravdu sladký. Víčko je udělané jako rozkvetlá květina, což je velmi romantické. Oproti první toaletce je víčko této úplný opak, stále padá a tak by nebylo nejchytřejší ji jen tak hodit do kabelky a jít, protože by to nemuselo dopadnout dobře.



                                                         Hlava: meloun, bergamot, malina
Srdce: orchidej, lilie, trnovník akát
Základ: vanilka, santalové dřevo

I tato toaletka má další dvě provedení a to Guess Girl Summer a Guess Girl Belle, ale z těchto dvou toaletek mě opravdu nezaujala ani jedna.

Cena se pohybuje na internetu od 421,- Kč za 100 ml.

Na to, že nejsem fanda oblečení od značky Guess, musím uznat, že toaletky dělají opravdu kvalitní!

Doufám, že si Velikonoce užíváte a nic Vás netrápí! 

Mějte se krásně, S.

2 komentáře:

  1. Ten první jsem měla, voněl naprosto úžasně! :-)
    > Na mém blogu probíha giveaway o krásnou dekorativní kosmetiku Mary Kay, budu ráda, když se také zapojíš! :-)
    http://www.chicoco.cz/2014/04/april-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Ráda se kouknu na tvůj blog, děkuju! :-)

      Vymazat