pátek 18. dubna 2014

Classic CARMEX

Přeji krásný den milé čtenářky,

ráda bych Vám dnes ukázala balzám na rty, o kterém se hodně hovoří jako o zázraku, ale také jako o naprosté katastrofě.


Balzám je umístěn v obyčejném plastovém kalíšku s plechovým víčkem a nachází se ho tam 7,5g, což je relativně velké množství.  Existují lidé, kterým by se balzám v kalíšku určitě nezamlouval z hygienických důvodů. Ti si ale mohou Carmex zakoupit i v klasickém rtěnkovém obalu.


Balzám je cítit velice silně po mentolu, ale trochu i po vanilce. Parfemace je opravdu silná, tudíž by na ni značka Carmex mohla alespoň trochu ubrat. Já jsem člověk, co má parfemované věci rád a tak mi to nijak nevadí. Značka Carmex zároveň vyrábí balzámy i jinak parfemované, ale ty už jsem neměla tu možnost vyzkoušet.
 Když ho nanesete na rty, začne relativně dost pálit a to se hodně lidem nemusí zamlouvat. Mě to nevadí, ba naopak mi je to příjemné. Co je ale hlavní, Carmex Vám dokáže vyléčit rty jako žádný jiný balzám! Nemohu souhlasit s lidmi, kteří říkají, že tento výrobek absolutně nic nedělá. Máte-li popraskaný koutek a nanesete na něj tento balzám, ráno jakoby popraskaný koutek vzal nohy na ramena a není po něm ani vidu, ani slechu. Rty jsou vyživené a krásné. Ano, pro mě je to zázrak! 


Jaký máte názor na Carmex? 

Mějte se krásně, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat