sobota 12. dubna 2014

L'oréal: Miss manga

Řasenka, která překoná vaše očekávání! Když jsem poprvé viděla reklamu na tuto řasenku byla jsem dost nedůvěřivá, říkala jsem si, že je to jen další vychválená řasenka, na kterou dělá reklamu slečna se skvělými umělými řasami. Můj názor ještě více utvrdil vzhled kartáčku, který jsem si samozřejmě v drogerii nemohla neprohlédnout. Každopádně mi to nedalo a večer jsem usedla k recenzím na webu, které byly velmi,velmi dobré a tak když jsem vybírala novou řasenku a uviděla akční cenu neodolala jsem a sáhla po Miss Manga. 
Bohužel kartáček vypadal s vrstvou řasenky ještě hůř, než ten čistý v obchodě a já vážně začala pochybovat, co jsem to zase koupila. Naštěstí toto ošklivé káčátko se při používání změní v krásnou labuť. Ač vypadal jako staré koště namočené do maziva na kola, byl hustý a krásně řasy prodlužoval a zhustil. Jediný problém byl, že na kartáčku je poměrně dost náplně, což se ale dá chvílí stírání o kraje zachránit. Náplň řasenky by se dal trochu přirovnat k lepidlu, ať vůní tak jemně lepivou konzistencí, takže si musíte dávat pozor na slepování řas. Já osobně si s nanášením řasenky ráda "vyhraju", takže pro mě to problém není, ovšem někomu to může vadit. Na druhou stranu se právě díky této náplni dají vytvořit tak úžasné řasy a řasenka se méně drolí, říci,že se nedrolí vůbec je snad u jakékoliv řasenky nemožné, ale pokud není náplň v řasence už stará můžete se spolehnout, že vám minimálně 12 hodin skvěle poslouží . Jako další specialita kartáčku je ohebný kloub u kterého jsem bohužel nepochopila význam...Mám pocit, že se kartáček při aplikaci řasenky neohne ani o milimetr, takže se nemusíte bát, že by vám toto vylepšení případně znepříjemňovalo líčení. Takže podtrženo, sečteno tato řasenka je opravu skvělá! Řasy neuvěřitelně prodlouží a zhustí, budete si připadat jako panenka. Velice mi vyhovuje a vřele ji doporučuji, protože řasy nejsou nikdy dost dlouhé :-)






Bohužel ta moje už je dost vyschlá, takže to není moc dobrý příklad ,ale aspoň pro představu.




Cena: kolem 259 ,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat