neděle 25. května 2014

Yves Rocher - Repair Lotion

Přeji krásný den milé čtenářky,
počasí nám začalo konečně přát, trápení se školou pomalu, ale jistě končí a já už jsem perfektně naladěna na léto. Dalo by se říct, že už skoro ani nejsem doma, moc se nemaluji a jen si užívám krásného počasí. Také se samozřejmě opaluji a jím spoustu ovoce, protože to přeci k létu patří. Když se ale opalujete, musíte mít pleť v dobrém stavu, hydratovanou a k proto jsem já tento víkend dopotřebovala krém od Yves Rocher, který byl nedávno v nějakém z čísel Žena a Život.




Co mě hned zaujalo, byla parfumace, krém totiž opravdu nádherně voní. Zároveň má příjemnou konzistenci, rychle se vstřebává a pokožka je po něm hydratovaná a jemná. Nejsem žádný velký fanda tělových mlék a krému, ale tento vzorek mě nadchl až natolik, že si opravdu půjdu koupit plnou verzi tohoto produktu. Je zkrátka a prostě skvělý!

Jaký máte názor na tento krém?

Mějte se krásně, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat