pátek 16. května 2014

Čistící gel a peelingový krém od Garnieru

Přeji krásný den milé čtenářky,

poslední dva týdny nevím, co dělat dříve. Ve škole toho po nás chtějí hrozně moc, protože už za dva týdny se nám uzavírá klasifikace a jdeme na měsíc na praxi. Tudíž samé seminární práce a projekty, ze který nejsem zrovna nadšená. Navíc jsem stále zavřená doma, protože počasí nám také nepřeje, takže moje nálady nebývají zrovna pozitivní. Také nemám pomalu ani chuť se ráno líčit, protože jsem ráda, že vůbec vstanu, takže se už opravdu těším, až se za tímto obdobím uzavřou dveře!

Dnes se s Vámi chci podělit o recenzi dvou produktů od značky Garnier. Jedná se o čistící gel a peelingový krém, které jsem zakoupila tak před půl rokem v drogerii teta. Tehdy na Garnier měli nějakou slevu, tak jsem si řekla, že zkusím a uvidím. Popravdě, nejsem nadšená ani z jednoho výrobku. Zásadní problém byl ale ten, že produkty jsem používala na suchou pleť a ještě ke všemu přes zimu, tudíž jsem raději měla zvolit výrobek, který byl určený na pleť suchou. Není se tedy co divit, že mě oba dva výrobky neuvěřitelně vysušovaly. Čistící gel sice čistil relativně dobře, ale že by to byl opravdu gel, to bych tedy neřekla. Byla to spíš taková vodička, která po nanesení na pleť napěnila a stáhla mi z obličeje veškeré nečistoty. V tu chvíli mě už pleť na obličeji ale svědila, jak byla vysušená. Poté přišel na řadu peeling, který by jinak byl relativně fajn, jen prostě na vysušenou pokožku dávat peeling, který taky vysušuje nebylo vůbec dobré. Oba dva výrobky jsem ale přes zimu nějak spotřebovala, i když jsem poté musela na noc nanášet větší vrstvu vysoce hydratačního krému. Jediné, co se mi na těchto produktech opravdu líbilo, byla parfemace, která byla velmi příjemná. Pokud bych tedy měla produkty někomu doporučit, bylo by to jedině v případě, máte-li opravdu mastnou pleť, jinak ruce pryč!




Doufám, že se máte krásně a mít budete! S.

Žádné komentáře:

Okomentovat